Jakob Vagner

Skriv til Jakob

Om Jakob

Jakob Engell Vagner (f. 1974) er gift med Hanna, der er sygeplejerske og jordmoder. Sammen har de tre piger; Lea, Maria  og Rebekka.

Jakob har en BA i praktisk teologi fra Baptisternes Teologiske Seminarium og Skandinavisk Akademi for Lederskab og Teologi, og senere har han taget en MA i praktisk teologi via Harvest University.

Han har arbejdet som skolepræst på Skovbo Efterskole, Ungdomspræst i Pinsekirken København og lærer på Mariager Højskole. Jakobs spidskompetencer er forkyndelse, sjælesorg og lederskab.

Han brænder for at vi som mennesker skal opnå menneskelig og åndelig modenhed, og tror på at den lokale kirke er et optimalt redskab i den proces hos den enkelte.

Jakob har været ansat som præst i Roskilde Baptistkirke siden august 2017.

Michael Frost

Skriv til Michael

Om Michael

Michael Peter Boe Frost (f. 1980) er gift med Lajla, der er socialrådgiver og terapeut. Sammen har de Boaz og Aveline.

Michael har en kandidatgrad (Cand.merc.mac) fra Copenhagen Business School, og har siden da stået bag forskellige virksomhedsopstarter, samt siddet i ledelsen for forskellige små og mellemstore virksomheder.

Lajla og Michael har været en del af Roskilde Baptistkirke siden sommeren 2015, og Michael har været assisterende deltidspræst siden august 2019.

Hanna Daugaard

Skriv til Hanna

Om Hanna

Hanna Daugaard (f. 1997) er menighedens børne- og ungdomspræst.
Hanna har en BA i retorik fra Københavnsuniversitet. Hun har været volontør på Skovboefterskole samt i kirken inden sin ansættelse som Børne og Ungdomsmedarbejder fra 2020 til 2022. Den 1. april 2023 blev Hanna ansat som børne- & ungdomspræst i kirken, hvor hun støtter alle børne- og ungdoms aktiviteter i kirken samt er med til at facilitere diverse arrangementer.

Hanna har været en del af menigheden siden hun var barn og har været engageret i flere arbejdsgrenene for både børn og unge og har et hjerte for at skabe et sjovt og sundt miljø for børn og unge og et fællesskab omkring troen, livet og kaffen.

Hanna er ved siden af arbejdet i kirken engageret i Timoteos et mentoring og discipelskabsprojekt i Honduras.
Hvis du går med tanker om at blive engageret i børne- og ungdomsarbejdet i Roskilde Baptistkirke, så vil Hanna rigtig gerne høre fra dig.