Børnekirke

Hvad er børnekirke?

Efter en fælles opstart ved gudstjenesterne, går børnene ud til deres eget program i “Børnekirken”. Her lærer vi at have omsorg og respekt for hinanden. Vi ønsker at styrke børnenes indbyrdes venskab og give dem gode relationer til menigheden. Det største mål er dog for os, at vise dem Guds kærlighed, at Han elsker os alle og kun har gode tanker for hver og en af os. Dette søges givet gennem sang, leg, historier og kreative aktiviteter. Herudover vil der hver gang også være en lille forfriskning.

Vi arbejder gerne i projekter med særlige temaer, og hver projekt kan vare i op til et par måneder. Mellem de enkelte projekter, er der gerne et par søndage, hvor vi blot hygger os sammen ved “Børnesamvær”

Kom som du er eller tag din mor eller far med i under armen, når der under gudstjenesten bliver sagt: “Nu er der Børnekirke!”.

Aldersgrupper?

Hver søndag er alle børn mellem 4 år og med 3. klasse velkommen i børnekirke.

For børn under 5 år henvises der til kirkens Børnerum, der støder op til kirkesalen. Her kan I som forældre følge med i hvad der foregår inde ved gudstjenesten gennem de isolerede vinduer og ved højtalerne i børnerummet.

Alle faste medarbejdere i børnekirken har givet samtykke til udstedelse af børneattest!

Hvornår

Hver søndag kl. 10:30