Familienetværk Roskilde

Hvad er Familienetværk Roskilde?

Familienetværk er et samarbejde mellem Blå Kors og Roskilde Baptistkirke med det formål at være familie for dem som savner en familie og være et netværk der kan gribe dem, som er pressede og i fare for at falde. Her er plads til både familier og enlige, gamle og unge, alle uanset baggrund. Det kan være arbejdsløshed, sygdom, dødsfald, skilsmisse eller noget helt andet som har gjort hverdagen presset – i Familienetværket har vi altid tid til at lytte til din historie og være et pusterum i en presset hverdag.

Vi mødes hver anden mandag (i ulige uger) til kaffe og kage, hyggeligt samvær, aktiviteter for børn og voksne, et frivilligt ‘Dagens ord’ og vi slutter med at spise sammen. Det er gratis at deltage, men hvis du ønsker at spise med, skal du tilmelde dig.

Hvornår

Hver anden mandag kl. 15.45-19.00.

Hvor

Cafeen i Roskilde Baptistkirke