Under Construction [UC]

Hvad er Under Construction [UC]?

Under Construction [UC] er for unge i alderen 16-20 år. Vi mødes hver anden mandag kl.18.00 (lige uger) til aftensmad. Der er dog mulighed for at komme hver mandag efter skole til lektiecafé. Kl. 19.00 går vi normalt videre til et møde i kirkesalen med lovsang og en prædiken eller med tid til reflektion. Efterfølgende hygger vi i caféen med spil, kage og kaffe. . Ideen er at de unge selv er med til at forme hvordan gruppen skal være, det betyder også at vi udfordrer til selv at tage del i opgaverne, lige fra planlægning af programmet om aftnerne til lovsang og cafe.

Af og til laver vi også arrangementer ud af huset, hvor vi nogle mandage tager på biografture, bowler, spiller paintball og meget andet.

Der er altid plads til en mere, så kom endelig forbi en mandag, eller tag en anden god ven med.

{

UC er bare så fedt!

\r\n\r\n\r\n\r\n

Hvornår